نشست مشترک فرمانداران بافق و رفسنجان به منظور بررسی و رفع مشکلات جاده بافق – نوق در بافق

یزدفردا:به منظور بررسی و رفع مشکلات جاده بافق – نوق نشست مشترکی در محل فرمانداری بافق با حضور سرپرست فرمانداری بافق ، فرماندار رفسنجان ، بخشدار و رئیس اداره راه و ترابری رفسنجان برگزار شد .


"حسین ندافیان" در ابتدا عملکردی از فعالیتهای شهرستان بافق در خصوص احداث جاده بافق – نوق و بافق – سیریز بیان نمود و گفت: تا کنون مکاتبات زیادی از سالیان گذشته در مورد احداث جاده های مذکور شده که خوشبختانه جاده بافق – سیریز رو به اتمام است.


سرپرست فرمانداری بافق تصریح کرد : نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار از پروژه مذکور بازید و هر کدام به نوعی خواستار تسریع در اجرای عملیات راه سازی جاده بافق – نوق شدند.


وی، با اشاره به سرمایه گذاری کشاورزان بافقی در منطقه جوادیه و روستاهای نزدیک به مسیر گفت: باید به این قشر زحمتکش که سرمایه مالی و جانی خود را در احیای زمین و به بار نشستن محصولات کشاورزی صرف نمودند توجه کرد و آماده سازی پروژه مذکور بدین جهت از اهمیت بالایی برخوردار است.


فرماندار رفسنجان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاریهای بعمل آمده از جانب شهرستان بافق گفت: باز شدن مسیر بافق- نوق کاهش 50 درصدی مسافت مسیر ذکرشده را به دنبال داشته و دسترسی به رفسنجان بخصوص استان کرمان را تسهیل کرده است .


امینی زاده خاطر نشان کرد : طی جلسات اخیری که با استاندار کرمان و وزیر محترم راه و ترابری داشتیم بودجه ای برای تسریع در روند اجرای مسیر فوق گذاشته شده که امیواریم تا پایان سال 90 این مسیر بازگشایی و شهرستانهای بافق و رفسنجان بالاخص کشاورزان این منطقه دسترسی راحت تر و نزدیکتری نسبت به هم داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا